2014/07/28

Vješaonik za čizme

piše: Miodrag Miško Leković

Gumene čizme različitih dužina, kao i pecaroški kombinezoni (waders), obavezan su dio opreme obalnih varaličara. Često prinuđeni da u malom kutku stana potrpamo svu pecarošku opremu, propisno odlaganje kabastih stvari, kao što su čizme i kombinezoni, ponekad je pravi izazov. Ono što sam naučio posle bacanja prvog para čizama koje su počele da puštaju vodu, jeste da se nikad ne smiju odlagati savijene. Možda me je to neko i posavjetovao, ali ja volim da učim na teži način. Ali, zato sam, nakon kupovine novog para čizama, dobro znao šta mi treba – vješaonik za čizme. Kako su me u lokalnim radnjama blijedo gledali kad sam tražio tu čudnu spravu, odlučio sam da rješenje potražim na internetu. Inspiraciju sam dobio nakon par minuta i vratio se u jednu od pomenutih lokalnih radnji sa kratkim spiskom: tri nosača za police 25 x 30 cm i 9 šrafova sa plastičnim tiplama. Bušilicu sam pozajmio, libelu i olovku imao. Krenuo sam redom:

Početno stanje
Materijal
Libelom poravnavam prvi nosač.
Rastojanje između donjih šrafova je 10 cm.
Nakon ušrafljivanja donjih šrafova, opet poravnavam libelom,
obilježavam mjesta za rupe, bušim i ušrafljujem.
Propisno odloženje čizme...
... i novi prostor za kutije sa varalicama.

Nema komentara:

Objavi komentar